Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Towenaar demonology warlock
Human Warrior - Protection EmptyTors Maj 06, 2010 12:04 am af Gæst

» Druid - Feral/Balance Ansøgning
Human Warrior - Protection EmptyTirs Maj 04, 2010 2:31 pm af Watatat

» Human Warrior - Protection
Human Warrior - Protection EmptySøn Maj 02, 2010 2:47 pm af Gæst

» Info om Knuckle Sandwich
Human Warrior - Protection EmptyOns Apr 28, 2010 1:10 pm af Watatat

» Sådan ansøger du - læs mig!
Human Warrior - Protection EmptyLør Okt 10, 2009 2:18 pm af Watatat

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Human Warrior - Protection

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Reekie
Gæst




Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection EmptyLør Maj 01, 2010 3:25 pm

Char name: Reekers

Klasse: Warrior

Rolle: Tank

Erfaring med raids: Har nakket første wing + Festergut og Rotface i ICC 10man og det er desværre det længste jeg er kommet i ICC overhovedet. (God bless pugs /sarcasm).
Har erfaring med alle andre bosser udover Algalon.

Hvor/hvordan holder du dig opdateret med din klasse og raidencounters: Sørger for at
jeg hele tiden ved det jeg skal vide om min klasse. Har elsket at glo boss fights på youtube lige siden TBC, så det er langt fra et problem.

Lidt om dig selv: Jeg er en dude på 18 år og jeg kommer fra Nakskov der ligger på Lolland Falster. I min fritid går jeg på Gymnasiet, fester, gamer eller laver musik.

Raid-dage (Vi raider mandag og onsdag mellem 19.45 og 23.00 - hvilke dage kan du raide?): Kan raide alle dage. Dog ikke alle dage in a row, men normalt har jeg ikke et problem med at raide på en mandag eller onsdag.

Hvorfor har Gandalf ikke nogen kone?: Fordi der er dømt orgie til ham hver gang han popper Mirror Image!

Hvor/fra hvem har du hørt om KS? Faniz - min real life buddy (:

Håber at høre fra jer i den nærmeste fremtid.

Reekie out!
Tilbage til toppen Go down
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Sv: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection EmptyLør Maj 01, 2010 4:40 pm

Ser spændende ud Hr. Reekers. Vi har dog umiddelbart vores tankpladser besat i KS. Hvordan ser dit off-spec ud... har du gear til at dps'e såfremt dette skulle være aktuelt?

Mvh. Watty
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
Reekie
Gæst




Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Sv: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection EmptySøn Maj 02, 2010 11:18 am

Mit dps gear ser såmen ikke så slemt ud endda dog er det ikke crazy nok til ICC endnu tror jeg. Har dog en alt (Gnome mage) med gear der ihvertfald er godt nok til at raide ICC, som jeg kunne gå amok på når der ikke er brug for min warrior.
Tilbage til toppen Go down
Modified

Modified


Antal indlæg : 60
Join date : 04/01/10
Age : 42
Geografisk sted : KBH NV

Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Sv: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection EmptySøn Maj 02, 2010 1:09 pm

Hej reekers

det er en ganske nydelig app du har lavet til os Smile

Jeg prøver at fange dig in-game Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Reekie
Gæst




Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Sv: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection EmptySøn Maj 02, 2010 2:47 pm

Helt sikkert Smile
Hvis ikke jeg er på Reekers, så er jeg sikkert på min mage (Chazzon) eller min low lvl nub huntard (Rambolina)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Human Warrior - Protection Empty
IndlægEmne: Sv: Human Warrior - Protection   Human Warrior - Protection Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Human Warrior - Protection
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ansøgninger-
Gå til: