Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Towenaar demonology warlock
Towenaar demonology warlock EmptyTors Maj 06, 2010 12:04 am af Gæst

» Druid - Feral/Balance Ansøgning
Towenaar demonology warlock EmptyTirs Maj 04, 2010 2:31 pm af Watatat

» Human Warrior - Protection
Towenaar demonology warlock EmptySøn Maj 02, 2010 2:47 pm af Gæst

» Info om Knuckle Sandwich
Towenaar demonology warlock EmptyOns Apr 28, 2010 1:10 pm af Watatat

» Sådan ansøger du - læs mig!
Towenaar demonology warlock EmptyLør Okt 10, 2009 2:18 pm af Watatat

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Towenaar demonology warlock

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
towe
Gæst




Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptySøn Maj 02, 2010 10:56 pm

Hej knuckesandwich

Mit karaternavn er Towenaar og som overskriften også siger, er jeg demonology warlock

Min rolle: Som demonologi lock har jeg 2 funktioner. Den ene er at jeg selvfølgelig dps'er, men det der adskilder mig fra de andre lock specs, er at jeg også raid buff'er. Min dps på hc dummy er 5k, hvilket jeg godt ved ikke er vildt fantastisk, men demo spec'et er også lidt kendt for ikke at lave den aller højeste dps i verden, men jeg er praktisk i den forstand, at jeg giver alle i raiden 10% ekstra spell power (kun spell dmg godt nok), og jeg ved at Faniz og Ninus plejer at være ret vilde med det boost. For lige at dække min røv ekstra ind, vil jeg lige tilføje, at jeg ikke får gavn af mit talent decimation da dummy'en jo ikke rigtig kommer under 35% hp. I ICC 10 man plejer jeg at kunne nå over 7k dps, så jeg skulle ikke mene at jeg er helt håbløs. Men i hvert fald vil jeg sige, at i ikke skal tage mig, for min episke dps men derimod for min raidbuffing. I ved sikkert allerede alt dette, men jeg ville lige bevise at jeg ikke selv er helt clueless på området Razz

Erfaring med raids: Jeg har raidet ICC 10 og 25 man, 1. wing med pug grupper. Jeg er aldrig rigtig kommet igang med 2. wing, da pug grupper sucks utrolig meget, men jeg kan taktikkerne til alle 3 bosser i anden wing, dog skal jeg nok lige have genopfrisket dem engang, hvis i nu beslutter at tage mig med, det er ret lang tid siden jeg gennemgik dem, men det skal jeg nok få klaret. Til gengæld vil jeg sige, at jeg er knivskarp på taktik når først jeg er inde i dem, og jeg er rigtig hurtig til at lære dem, og det ved dem jeg har spillet sammen med før, så der skulle ikke være noget problem der.

Hvor/hvordan holder du dig opdateret med din klasse og raidencounters: Hvis jeg skal lære en ny boss fight, så plejer jeg at starte med at kigge på en guid fra wowwikki. Den læser jeg så helt igennem, på den måde kender jeg ikke bare taktikken for mig selv, men for alle roller. Derefter finder jeg en film på youtube med bossen, tankspots film plejer at være i god kvalitet og være meget informative. Det gør ejg, sådan at jeg også rent visuelt får et billede af hvordan bossen virker. Jeg bruger forholdsvis ret lang tid åp at forberede mig på bosserne, da der ikke er noget værre en at være clueless når man står i situationen.

Min class og mit spec har jeg mest prøvet mig frem, for at finde ud af hvilken rotation der fungere bedst og hvilke talents der er gode. Jeg forsøger også at holde øje med andre som har samme spec som mig, for at se om de gør noget anderledes som måske kunne forbedre mit eget spil. Det er dog relativt få som kører demo så det er lidt begrænset hvor meget information jeg kan få på denne måde. Jeg diskutere også tit warlock ting med Ninus, men han har ikke så meget forstand på mit spec, så det er for det meste mit destro offspec (som jeg sucks til), som jeg snakker med ham om. Jeg ser selvfølgelig også på nettet, om der nu er nogen, som ved et eller andet som jeg kunne gøre bedre, men min erfaring er, at jeg gør nogenlunde det optimale lige nu.

Lidt om dig selv: Jeg er 17 år, bor i Nakskov på Lolland og går på første års HTX sammen med Faniz og Ninus. Min fritid bliver brugt på at spille tennis og så spille en masse wow.

Raid-dage (Vi raider mandag og onsdag mellem 19.45 og 23.00 - hvilke dage kan du raide?): Jeg ville sådan set kunne raide alle dage på det tidspunkt undtagen torsdag, så ingen problemer der.

Hvorfor har Gandalf ikke nogen kone?: Bare se hvordan han kigger på Frodo. Jeg tror de har det rigtig hygligt hvorend det er deres lille loveboat har sejlet dem hen. Den eneste forskel på gandalf og en katolsk præst, er altså hatten og så farven på hans kjole. Sikke noget svinerig!

Hvorfor vil jeg være en del af KS? For det første er jeg mega træt af pug grupper, det er næsten altid noget lort, så jeg har virkelig savnet at have en raiding guild. Desuden har Faniz og Ninus sagt en masse gode ting omkring KS, og de anbefalede mig stærkt at skrive en ansøgning, og desuden synes jeg, at i lyder til at være nogle venlige og fornuftige folk at spille med, og det kunne jeg rigtig godt tænke mig at blive en del af.
Tilbage til toppen Go down
Ninus

Ninus


Antal indlæg : 20
Join date : 31/03/10
Age : 31
Geografisk sted : Nakskov

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 8:09 am

Det lyder super i mine øre.
Så er jeg heller ikke eneste raider lock Razz
Kan godt lide kommentar på "Hvorfor Gandalf ikke har en kone". Mega nice Razz
Tilbage til toppen Go down
Theodred

Theodred


Antal indlæg : 38
Join date : 26/09/09
Age : 50
Geografisk sted : Hgør

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 9:03 am

Den Gandalf bemærkning satte dine chancer i KS meget ned der !!!
Man disser ikke LOTR den største historie der nogen sinde er laver Shocked og det var tolkiens fantasi der gjorde dette spil muligt Wink

Men ellers så lyder det spænende cheers

Theodred ud alien
Tilbage til toppen Go down
http://www.brygmeister.dk
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 9:48 am

På nuværende tidspunkt står vi mest af alt med en healermangel. Vi snakkersammen i officergruppen og melder tilbage hurtigst muligt.

Mvh. Watty
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
towe
Gæst




Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 12:06 pm

Lige en rettelse, jeg havde taget fejl af recout da jeg testede min dps, så jeg lavede altså 5k dps efter at have skadet omkring 50 gange mere dmg end det nødvendige, altså 10000k, og jeg løb rimlig tør få mana, så det forklare lidt det sørgelige resultat. Efter 200k laver jeg lige omkring 5,8 k dps, så det er da ikke helt af helved til xD
Tilbage til toppen Go down
nfidel




Antal indlæg : 109
Join date : 08/12/09

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 4:49 pm

uarg .. flere locks Very Happy og så en med det der store pet der kan cleave og stunne og sådan noget.

nogle hurtige spørgsmål, mest fordi jeg ikke ved så meget om demo locks. men ville fel domination og improved demonic tactic ikke være at foretrække over supression og imp health funnel. og skift din meta ud Wink
Tilbage til toppen Go down
towe
Gæst




Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 5:45 pm

Det er netop gået op for mig, hvad man egentlig bruger fel domination til! Jeg har ellers rystet meget på hovedet over det talent, men tror jeg vil få et ind i mit spec. Med hensy til improved demonic tactics, så har jeg haft det engang, men fjernede det, da det talent ikke længere vigtigt efter sidste patch, da tiden for demonic pact blev sat op til 45 sec fra 14 sec, så det er hele tiden på selvom jeg ikke har talented. Det er rigtigt at supression er lidt et fail talent, men jeg har det sådan set ganske enkelt fordi jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvor jeg ellers skulle sætte de point. De kunne måske bruges på destroctive reach, men det er nu heller ikke det mest fantastiske talent i verden. Hvis der er nogen som har en fantastisk ide til, hvor de point ellers kunne bruges skal de endelig sige til.

Jeg går ud fra at det er min meta gem og ikke min metamorph glyph der skal skiftes. Jeg går også ud fra at det er Chaotic Skyflare Diamond der skal bruges i stedet. Jeg har i forvejen haft et lille kig efter den, men valgte den anden da jeg ikke har vildt meget forstand på gems, men du virker godt nok til at have styr på det, så jeg vil nok skifte den Razz
Tilbage til toppen Go down
Ninus

Ninus


Antal indlæg : 20
Join date : 31/03/10
Age : 31
Geografisk sted : Nakskov

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyMan Maj 03, 2010 8:10 pm

Towenaar/Troels, Bare spørg løs.. Hellere spørge for meget, end forlidt.
Hvis det er for lidt, får du måske ikke det svar du søger :O
Tilbage til toppen Go down
nfidel




Antal indlæg : 109
Join date : 08/12/09

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyTirs Maj 04, 2010 12:41 pm

Mente Improved Demonic Tactics Rank 3
Increases your summoned demon's critical strike chance equal to 30% of your critical strike chance ..

går ud fra at du som demo lock har en ganske stor portion af din damage kommende fra dit pet, ergo mere crit fra dit pet højere dps.

personligt ville jeg tage det her spec som demo (stjålet direkte fra elitist jerks) men gir meget god mening, dint hit er så høj at supression er spild af point, fel synergi holder i langt de fleste tilfælde dit pet i live, især hvis du ikke bruger sl (hvilket du ikke behøver i nogen kampe) og skulle det endelig dø har du fel dom til at få det op igen - det burde give dig mere dps på bekostning af noget hit du ikke har brug for pt.

Ja, jeg mente dit meta gem, og ja, chaotic skyflare, int er crap for locks, det kan man lifetappe sig ud af, hvilket du alligevel gør hvert 40 sekund for at holde lifetap glyph oppe.

vedr. gems er hovedreglen for aff og destru (i hvert fald affliction) at du gemmer 2 x 12sp/1+spirit for meta req og ellers ren sp indtil du når omkring 3300 hvorefter du gemmer den farve socket har hvis socket bonus er 7sp eller derover, ellers sp/haste gems.

http://elitistjerks.com/f80/t37900-dots_you_affliction_warlock_thread/#Gems - lidt nærmere forklaring på gems.

spørg endelig hvis der er noget, jeg keder mig som regel på job
Tilbage til toppen Go down
Towe
Gæst




Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyTirs Maj 04, 2010 7:17 pm

Rigtig god gem guide! Har fået skiftet til nogle mere fornufte gems nu, og det virker faktisk som om min dps er steget en lille smule, så tusind tak for at vise mig den Very Happy

Med hensyn til demonic tactics kan jeg bare ryste på hovedet af mig selv, for her har du jo rent faktisk også på en eller anden måde ret. Jeg har altid bare set det, som et talent til at proc'e demonic pact og ikke rigtig indset at det måske også kunne give en smule ekstra dps. Dog kan det kun blive til rank 2, da jeg skal bruge et point på master summoner, som filler talent. Det er et stykke tid siden jeg har tjekket det, men sidst jeg kiggede lavede fel guarden omkring 10% af min skade, så den øgede dps af talented er nok ret minimal så jeg synes ikke rigtig jeg kan ofre point fra andet en supression til det.

Men tak for hjælpen i hvert fald. Hvis der er andre ting i undre jer over, omkring mit gear, spec eller andet, så sig endelig til, jeg vil rigtig gerne forklare mig, eller lære noget nyt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyOns Maj 05, 2010 11:42 pm

Hej Towenaar,

vi bliver desværre nødt til at afslå din ansøgning i denne omgang. Det skyldes udelukkende at vi ikke har flere åbne dps'pladser i guilden på nuværende tidspunkt. Din ansøgning er super fin og vi vil helt klart have dig i hukommelsen når et behov for flere dps'ere opstår.

Held og lykke

Mvh. Watatat
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
Towe
Gæst




Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock EmptyTors Maj 06, 2010 12:04 am

Det er jeg ked af at høre Sad

Nå men om ikke andet har jeg da fået nogle nye gems og nogle gode råd ud af min ansøgning, så det er jo ok Razz

Og i kan roligt holde mig i hukommelsen da jeg stadig super gerne vil med i jeres guild. Indtil da må jeg jo bare prøve noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Towenaar demonology warlock Empty
IndlægEmne: Sv: Towenaar demonology warlock   Towenaar demonology warlock Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Towenaar demonology warlock
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ansøgninger-
Gå til: